SOMNIS I REFLEXIONS

comentari sobre el llibre "Digues que m'estimes encara que sigui mentida"

Justificació de l’obra

Filed under: General — maube at 6:10 pm on Dijous, novembre 19, 2009

Per a fer el treball de l’assignatura d’assaig he triat el llibre Digues que m’estimes encara que sigui mentida de Montserrat Roig.

En un primer moment, a classe, vam comentar una sèrie de llibres proposats per a fer aquest segon treball i no estava segura de quin escollir, pel fet de que no he llegit molta cosa d’assaig, ni he llegit a molts assagistes i no en sabia res d’aquests.

Així que em vaig posar a buscar informació sobre els diferents llibres i autors que Maria, la professora d’aquesta assignatura, va proposar.  Vaig trobar gran informació sobre Montserrat Roig… informació que em va cridar més l’atenció que no la informació que haja pogut trobar sobre altre autor.

Llegint comentaris sobre Montserrat, m’he adonat que tinc una certa intriga per llegir obres d’aquesta escriptora, tinc una gran curiositat per llegir com escriu i de quina manera reflexiona.

Una altra de les raons és que ho he comentat a gent que ha llegit molt de Montserrat i m’ha aconsellat que trie aquesta obra, ja que em farà reflexionar a mi mateixa sobre tot allò de que vaja reflexionant la pròpia autora.



No hi ha comentaris »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post.

Leave a comment

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>


¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 5 6 ?