SOMNIS I REFLEXIONS

comentari sobre el llibre "Digues que m'estimes encara que sigui mentida"

Acomiadament

Filed under: General — maube at 2:49 pm on Dilluns, gener 18, 2010

Amb aquesta entrada m’acomiadaré, de moment, de vosaltres. I dic de moment, perquè l’experiència d’escriure per a saber que algú em llig m’ha agradat molt i sobre tot m’ha servit de molt.

He aprés a analitzar les paraules de l’autora del llibre escollit per mi, i he aprés una mica més com escriure tots aquells records que des de fa temps vaig anotant de forma “d’anar per casa” i per a ser llegits sols per mi.

La lectura m’ha fet despertar les ganes de llegir i d’escriure més a sovint. Ha fet que reflexione sobre tot tipus de temes interessants, que mai abans m’havia plantejat reflexionar-los. Amb eixa brevetat i claredat amb què escriu Montserrat Roig, ha fet que dia rere dia tinguera ganes de continuar llegint i entendre tot allò de què parla.

En resum, he trobat molt profitosa aquesta idea de fer un blog i reflexionar sobre coses i no és un acomiadament, és un fins aviat!



No hi ha comentaris »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post.

Leave a comment

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>


¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 9 3 ?